niedziela, 27 listopada 2011

27.11. niedziela

Hej. Dzisiejszy dzień nie należy do dni udanych, ale gdy tylko zadzwoni on Robert wszystko się zmieni, bo gdy słyszę jego głos to... ;) Ale to nie o tym ja chciałam. Dzisiaj dzień był zjebany bo:
1. Pokłóciłam się z mamą ! ;/
2. Musiałam się uczyć z chemii, a i tak nic nie czaje. ;/ (mam zagrożenie)
3. Kurwa mam ochotę zapalić, wypić i się pociąć.
Tak pociąć się;/ Cięłam się już kiedyś i to bardzo nawet wylądowałam u psychologa ;/ Ale teraz nie mogę tego zrobić, bo chodźby nie wiem jak było źle to nie mogę bo obiecałam Robertowi(mojemu Miśkowi:**)
A skoro już weszłam na temat Roberta to wczoraj dowiedziałam się że nie dzieli nas 60 km tak jak wcześniej tylko 7 km. Przeprowadził się... :D... Superrrrrr:D Jutro ma czekać na mnie pod szkołą ; D
Ciekawe czy będzie.. :*:*  Pozdrawiam. Jutro kolejny wpis :D http://moblo.pl/profile/camile15

- Ciężko mi - Ze mną ?. - Nie bez ciebie . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz